بخند


پرنس شب

                                           چگاه نه كسي رو ببخش 
                                                نه فراموش كن

سر فرصت بزن دهنشو سرويس كن


                                                ( دكتر شريعتي با اعصاب خراب)

***

 
 
ملت ما ملتيست كه وقتي توي خيابون زل زل نگات ميكنت
 
 

 
 
نميتوني تشخيص بدي
 
 

خوشگلي يا احيانا زيپت بازه!


***
هر جا سخن از اعتماد است
من هر هر ميخندم


***


دلت رودوست دارم!چون مثل يخچال فقيراهيچي توش نيست


***
 
 
وقتي توي مجله از مضرات سيگار خوندم...
 
 

اونقدر وحشت كردم كه قسم خوردم ديگه مجله نخونم!!


***

نون خشك هم نشديم كه يكى ازروى زمين برمون داره و بوسمون كنه!

***

يارو روبردن دادگاه قاضي بهش گفت خاك توسرت اين چهارمين بارته كه

ميارنت اينجا

يارو ميگه خاك توسرخودت كه هميشه اينجايي




***


موقع مرگ به بچههام میگم ده میلیارد تومن گذاشتهم زیرِ…

بعدش میمیرم

آی حال میده

***

دختره تلفن دوست پسرش زنگ میخوره برمیداره جواب میده

یارو میپرسه:شما؟

دختره میگه:من خواهرشم…شما؟؟؟

طرف میگه:من همین الان فهمیدم مادرتم


***


کسایی که معتقدن اونی که رفته خودش بر میگرده،

نود و نه در صد کفتر بازن!!

مگه کفتره جلده!؟


***

همیشه دستان همسرتان را در دست بگیرید، چون اگه رهاش کنید اون میره خرید !


***

رفتم تو سرچ گوگل تایپ کردم

“زن چه میخواهد؟”

گوگل بعد از ۲۰ دقیقه پاسخ داد

“ما همچنان در حال جستجو ایم

***


زندگي هر دختري يك سوال هست كه تا آخر عمر او را همراهي ميكند . . .

حالا چي بپوشم؟

؟


***
 
 
و خداوند زمین و آسمان را آفرید…
 
 

و ساخت بقیه ی چیزا رو به چین واگذار کرد…!!!


***

سلامتی پوشک، که هیچوقت تو بچگی پشتمونو خالی نکرد!

 


***
 
 
هیچکس حق نداره از طرفش بپرسه “تو برا من چی کار کردی؟”
 
 

تو ٧ میلیارد انسان تورو پیدا کرده، دیگه چیکار کنه !؟

***
میدونی اولین عوارض جانبی بعد یک شکست عشقی چیه ؟!
در آوردن گوشی از حالت Silent !!

***
 
 
 
یه عده هستن که اگه شده باید براشون آژانس هم بگیری
 
 

که سریعتر از زندگیت گم شن بیرون… !!

***
به سلامتی مگس که یادمون داد زیاد که دور کسی بگردی آخرش میزنه تو سرت !


***
 
 
 
تجربه نشون داده وقتی با دوستت دعوات میشه
 
 

تازه میفهمی چقدر از اسرار زندگیت با خبر بوده !



***
 
 
 
نیوتن در بیانیه ای یادآوری کرد:
 
 

 
 
علاوه بر زمین، یخچال نیز دارای نیروی جاذبه است..
 
 
 

***
 
 
 
 
یارو چیست !؟ موجودی که به شدت در مقابل فهمیدن مقاومت میکند !
 


***
وقتی کسی به شما میگه احساس بدبختی میکنه ، به آرامی دستش رو بگیرید ، بغلش کنید و بهش بگید : " ای بابا ، حالا کجاشو دیدی.

***
 
 
گوگل: من صاحب همه چیم
 
 

 
 
ویکی پدیا: من همه چیو میدونم
 
 

 
 
فیسبوک: من همرو میشناسم
 
 

 
 
اینترنت: من نباشم شما ها هیچین
 
 

برق: زر اضافی نزنید !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 20 آذر 1390برچسب:,سـاعت 16:41 نويسنده azalia| |

ananazi&sajjad