پرنس شب

salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

سلام خوفین ؟؟خوشین ؟؟

هر چی فکر کردم دیدم نمیشه بذار یکم بزنیم تو خط خنده و شدی چون با افسردگی من همه ناراحتن( متحول شدیم رفت):دی

بزن دست قشنگه رو به افتخار خودمممهه ههwww.smilehaa.org

 دست دست دست حالا بر عکس

چنانچه مطالب باعث بالا رفتن میزان خنده یا عصبانیتتان شد به ما هیچ ربطی ندارد www.smilehaa.org

خب خب تو این جا هر چی مطلب با حال و خنده دار پیدا کنم میذارم پس لطفا جنبه داشته باشین و...

راستی طی اطلاعات بدست امده نظر دادن ثواب داره

  fvfmu2givbd2cbk4x3ux.jpg



 

 تا اطلاع ثانویی این وب تعطیله و وب باران پاییزی فعاله

چون اینجا کسی نظر نمیده این یکی از دلایل بود

 

 



نظرات شما عزیزان:

حميدزضا
ساعت14:25---19 خرداد 1391
سلام این پیام چند روز پیش تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش

sofia
ساعت16:17---5 دی 1390
سلام عزیزم وبلاگ جالبی داری به من هم سر بزن اگه دوست داشتی لینکم کن منم لینکت کردم.
موفق باشی


مرلین
ساعت12:17---21 آذر 1390
وبلاگت قشنگه.می دونی چیه اگه بخوای به امید نظر بمونی هیچکس نظر نمیده
این روزا هیچکس حال ئ حوصله ی خوندن وبلاگ ها رو نداره!ای روزگار!


پردیس
ساعت8:00---16 آذر 1390
سلام عزیزم وب قشنگی داری ...خیلی شاده
یه انتقاد دارم اگه ناراحت نشی اون بالا که مطالبت رو نوشتی رنگای زرد و سبز ادم چشمش نمیبینه همش مجبوره دورشون کادر آبی بکشم تا ببینم اگه دوست داری مطالبت رنگاوارنگ باشه قالب های تیره رو انتخاب کن ...موفق باشی ....لینکت کردم عزیزم


شكوفه
ساعت18:29---26 آبان 1390
سلام عزيزم ,وبلاگ خيلي خوشگلي داري اگه خواستي لينكم كن و بعدش يه خبر بده تا لينكت كنم ..

مسعود
ساعت17:36---26 آبان 1390
سلام دوست عزیز وب خیلی زیبایی داری
وقت کردی به منم سر بزن
منتظرم


mohadese
ساعت7:36---20 آبان 1390
Slm azizam.webet kheili naze b mnm ye sari bezan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 16 آبان 1398برچسب:,سـاعت 15:24 نويسنده azalia| |

ananazi&sajjad